sobota, 26 marca 2016

Trudne decyzje

hejka kochani,dawno nic nie wstawiałam i pewnie jeszcze długo po tym poście nic nie wstawię aż mi się życie nie poukłada.Jak pewnie wiecie jestem w 3 klasie gimnazjum i za nie cały miesiąc czeka mnie test gimnazjalny.Jestem typem człowieka który się raczej nie przejmował daleką przyszłością,jak ona będzie wyglądać i czym się będę przyszłościowo zajmować.  Parę dni temu a dokładniej 21 marca poszłam na dni otwarte z moimi koleżankami do pobliskiego liceum. Wszystkie profile wyglądały ciekawie i bardzo mi się ta szkoła spodobała. Wracając wieczorem do domu zaczęłam się zastanawiać gdzie siebie widzę za parę lat w jakiej szkole i potem na jakich studiach i w zawodzie, i w tym momencie coś we mnie pękło tysiące myśli na sekundę. Nie mam kompletnie żadnego pojęcia co ze sobą zrobię po tym teście,nie chcę zostać w starej szkole ,bo to był błąd że tam poszłam,teraz to wiem. Zajęcia plastyczne zamiast relaksować i rozwijać pasje bardzo mnie frustrują i nie czerpię z tego żadnej przyjemności,naprawdę nie mam pojęcia czemu przyszłam do tej szkoły.Może chciałam się wyrwać od mojego dawnego życia ?,a może chciałam się odciąć od dogryzających mi na każdym kroku ludzi? teraz już sama nie wiem co mnie do tego skłoniło, ale nie czuję już żalu do tych wszystkich ludzi ,są mi po prostu obojętni.Ostatnio długo rozmyślam i od czasu do czasu śnią mi się koszmary i płaczę przez sen.Jestem w dołku i mnie mam pojęcia co dalej robić ze swoim życiem.Staram się żyć z dnia na dzień i za bardzo nie rozmyślać w przód po prostu żyć i czerpać z życia to co najlepsze.  Do następnego posta Julia






Zd:ja& Iliada
Fot: Agata z bloga Kajeczkowy

24 komentarze:

  1. konie są takie piękne!
    zapraszam do mnie http://zuzannafoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jeżdżę konno, a testy na szczęście mam dopiero za rok. Powodzenia! ;)
    Anothergirlinthesea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Totalnie Cię rozumiem, również jestem w 3 klasie i nie mam pojęcia, co chcę robić. Uważam, że to bezsensowne, że już w tak młodym wieku musimy się mniej-więcej ukierunkować odnośnie zawodu.
    Obserwuję. ✿

    ♡ CUTE HORROR-KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo tak jazda konno! Podziwiam :)
    Kiedyś też jezdziłam, wspaniałe uczucie :)
    http://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozumiem cie. Sama jestem w 3 klasie i nie wiem co bym chciała robić. Co ja mogę wiedzieć o życiu w wieku 16 lat. Oczywiście są osoby które wiedzą co chcą robić ale ja do nich nie należę.
    Flvcko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Trudne decyzje hartują nas. Bez nich bylibyśmy tylko rozleniwionymi marionetkami ;)
    Mój blog ♥
    Chciałam również złożyć najserdeczniejsze życzenia z okazji Świąt Wielkanocnych i mokrego dyngusa :* !

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszczę jazdy na koniu <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trudne decyzje są dla nas wyzwaniami. Mam nadzieje, że wybierzesz odpowiednią szkołę :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Może masz jakieś pasje, z którymi chciałabyś wiązać swoją przyszłość?
    Ja póki co jestem na etapie wybierania gimnazjum. :)

    Pozdrawiam :* CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie w tym problem że jestem strasznie zmienną osobą jednego dnia podoba mi się coś a drugiego jest mi już to obojętne i nie potrzebne. :/ tak więc nie mam pojęcia co chcę robić

      Usuń
  10. Czas gimnazjum jest bardzo ciężki, zaczynamy wtedy zdecydowanie za duzo myślec. To jest niesprawiedliwe ze decyzje ktore bedą rzutować na nasze całe zycie musimy podjąć w tak wszedłbym wieku, a wybór kolejnej szkoły i profilu właśnie jest taka decyzja. Na teście i ze swoimi problemami dasz sobie rade, wierze w ciebie :3 moj blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wiarę we mnie a na bloga na pewno zajrzę :)

      Usuń
  11. Mam nadzieję że szybko wyjdziesz z dołka. Życzę już teraz powodzenia na testach i udanego wyboru Twojej przyszłej szkoły :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja niby wiem co chcę robić w przyszłości ale boję się że źle pojdejmę decyzję i potem będę żałować :/

    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- Klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Wybór szkoły to jeden z gorszych decyzji. Tak na prawdę nikt nie wie w wieku 16 lat co chce robić. Czasem i 20. A każą decydować ;/ A czym bardziej naciskają i wmawiaj tego wartość tym trudniej. Powodzenia :*
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  14. Najlepsze jpg robione przez wspaniałego fotografa latającego po łące jak sarenka haha XDDD
    pozderki
    kajeczkowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam nadzieję, że dołki szybko ci przejdą. Nie należy za bardzo wybiegać w przyszłość z czasem najdzie Cię taki dzień, że będziesz wiedziała dokładnie co chcesz robić. Trzymam kciuki i życzę powodzenia na egzaminach gimnazjalnych.
    Bardzo ładne zdjęcia i głowa do góry :)
    Pozdrawiam. wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia;)
    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie;)
    http://pelnapasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. decyzje są trudne ale czasem trzeba podjąć bardzo radykalną...zmieniająca cały nasz swiat decyzje aby w pozniejszym czasie poczuć pozytywne skutki tej zmiany :)

    Nowy video cover piosenki Miley Cyrus
    post o wiosennych kosmetykach

    OdpowiedzUsuń