czwartek, 10 marca 2016

#ridevorolivia

Hejka kochani dzisiaj do was przychodzę z trochę smutniejszym postem.
Co jakiś  czas spotykam ludzi którzy się mnie pytają jaki sport uprawiam.Mówię że od paru lat jeżdżę regularnie konno i wtedy spotykam się z wyśmiewaniem związanym z końmi
 np. idź lepiej wyrzucić  łajno,albo chcesz pojeździć na moim koniu?.Jest to naprawdę denerwujące ,bo jak ja sprzątam po koniach to tak samo jak byś ty sprzątał po swoim pupilu wychodząc z nim na spacer  ,ja nie dotykam tego rękami a ty czasami tak różnica tylko w wielkości.

Wiele też osób mówi że  to nie jest nic wielkiego wsiąść na konia i jechać prosto przed siebie,ale sztuką jest się z nim zgrać  i stworzyć coś pięknego razem bez zbędnego zmuszania czy karcenia za złe zachowanie .Chciałam tym wstępem uświadomić niektórym osobą że jeździectwo jest jednym z niebezpieczniejszych sportów i nawet jeden mały błąd może zaważyć na naszym  życiu. Niedawno 06.03.tego roku zdarzył się tragiczny wypadek na Scone Horse Trials w Australii. Bardzo  młoda osoba 17-letnia Olivia Inglis jadąc na swoim koniu  Coriolanus straciła życie .Koń hacząc kopytem o przeszkodę przewrócił się na jeźdźca przygniatając go. Ekipa ratunkowa od razu przetransportowywała Olivie helikopterem,ale niestety nie dało się jej uratować.Koń jak różne źródła donoszą również doznał dużych obrażeń i jego właściciele postanowili go uśpić ,żeby dalej się nie męczył.
Większość internautów że świata jeździeckiego  zapoczątkowała akcie polegającą na dodawaniu swoich zdjęć na koniu z #ridevorolivia oddając w ten sposó hołd Olivii.
" zebrane w ten sposób fotografie posłużą do stworzenia pamiątkowej tablicy na cześć zawodniczki."   tym akcentem chciałam pokazać że nie warto się wyśmiewać z kogoś kto jeździ konno ,bo nie wiecie ile to od niego wymaga poświęcenia i odwagi.



 Na zdjęciach Olivia Inglis na koniu Coriolanus [*]
Do następnego posta Julia


Zdjęcia z internetu

26 komentarzy:

  1. jazda konną to coś pięknego :) również obserwuję
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow konie są piękne, ale bałabym się tak skakać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja Cie podziwiam ^^ uwielbiam te piekne zwierzeta ^^ a ludzie ktorzy Cie wysmiewaja maja sieczke w glowie albo wgl tam pusto ;d wlasnie dobry przyklad podalas ;d nie przejmuj sie nimi ;d rob swoje ^^
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja Cie podziwiam ^^ uwielbiam te piekne zwierzeta ^^ a ludzie ktorzy Cie wysmiewaja maja sieczke w glowie albo wgl tam pusto ;d wlasnie dobry przyklad podalas ;d nie przejmuj sie nimi ;d rob swoje ^^
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwniam ludzi za takie cos...ja kocham konie ale się ich boje :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz świetną pasję! ♥
    Pozdrawiam :*
    CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia:) Nie przejmuj sie innymi! Obs za obs? Daj znac u mnie;)
    my blog-click

    OdpowiedzUsuń
  8. Według mnie takie hobby jest cudowne :))
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze chciałam nauczyć się jeździć konno. Tak bardzo uwielbiam konie! Mam nadzieję, że moje marzenie kiedyś się spełni :)
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie rozumiem jak można się wyśmiewać z czyjejś pasji...
    Zawsze chciałam się nauczyć jazdy konnej :) Dla mnie to jest piękne!
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mnie zaskoczyłaś tym, że jest taka reakcja na Twoją pasję. Przecież to wspaniałe, że w ten sposób trenujesz. Konie są piękne. Niestety nigdy nie miałam styczności z tym sportem i bardzo żałuję.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przy okazji zapraszam do wspólnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę Ci spełnienia się w swojej pasji! :)
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurcze tak czytam te komentarze i widzę, że każdy się odnosi do zdjęc jakie piękne itd a gdzie odniesienie się do treści?
    To przykre, że tak młoda osoba zginęła. Jeździectwo to piękny sport ale masz racje, że należy do tych najniebezpieczniejszych. A ludzie, którzy wyśmiewają się z tej pasji mają pusto w głowie :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie rozumiem ludzi, którzy mogą się z tego wyśmiewać... jazda konna jest jak każda inna pasja - zajmująca, piękna i wymagająca poświęcenia. Nigdy nie miałam okazji jej spróbować, chociaż cichutko marzę, że gdzieś w przyszłości będę mogła spełnić moje małe marzenie. :)
    To przykre, że tak młoda osoba odeszła...

    OdpowiedzUsuń
  16. Musze przyznać ze zawsze podziwiałam osoby ktore umieją jeździć na koniach, to jest cos czym duzo osób się teraz nie interesuje, a jest to czymś naprawde interesującym. Tak jak porównałeś to jak posiadanie pupila np psa tylko troche większego :3 Szkoda tej dziewczyny :/ moj blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna notka :) Zawsze marzyłam o jeżdżeniu konno, nie przejmuj się jakimś niemiłymi komentarzami - to twoja pasja i nikt nie prawa jej obrażać ;)
    Zapraszam Mój blog klik

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja zazdroszczę wszytskim, którzy mają możliwość jazdy konno :)

    Kochana czy mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ?
    Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Zawsze uważałam jazdę konną za trudną, ale mam zamiar w wakacje udać się do stajni.
    http://mateslifex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna pasja :) i wcale nie uważam, że wystarczy na konia siąść i jechać :D nawet nie wiedziałabym od czego zacząć :)
    Mogę liczyć na klik w linki w nowym poście? Z góry dzięki :)
    http://thebalanceofmylife.blogspot.com/2016/03/zamowienie-z-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie słyszałam wcześniej o tym wypadku :o

    OFFICIAL PATTY (klik)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie wiedziałam że ludzię są aż tak głupi ;) ale nie ma co się przejmować;)
    konie są cudownymi zwierzętami ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie napisane, widać, że wkładasz serce w to co robisz i to mi się podoba, trzymaj tak dalej! będę zerkać częściej! ♥

    PS za poklikanie w linki z ostatniego postu, zaobserwuję Twój blog i zareklamuję w następnej notce♥
    ♥Last Dream By Me♥ *Klik*

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne zdjęcia!

    http://pelnapasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Zawsze marzyłam o tym, żeby umieć jeździć konno, jednak może jeszcze nic straconego :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń