poniedziałek, 18 stycznia 2016

Postanowienia noworoczne

Hejka,
Wraz z nowym rokiem wymyślamy postanowienia noworoczne,ale czy potrzebujemy do tego jakiegoś specjalnego wydarzenia jakim jest nowy rok?. Czy nie może to być zwykły dzień jak co dzień by coś zmienić w naszym życiu?. Moim zdaniem jeśli chcesz coś zmienić to robisz to w tej chwili czy to jest przejście na dietę, chodzenie na siłownię czy rzucenie palenia. Nie potrzebujesz do tego SPECJALNEGO dnia. Większość ludzi daje sobie postanowienia na cały rok ale czy nie lepiej robić to małymi kroczkami powolutku aż  do skutku. Ja sobie dałam za postanowienie przez że co najmniej dwa razu w tygodniu będę chodziła na siłownię.Gdybym sobie założyła że mam chodzić dwa razy w tygodniu przez trzy,cztery miesiące to by mnie to wszystko przytłoczyło i od razu bym się zniechęciła. A tak powolutku wdrążam się w systematyczność . Ten post może nie jest jakiś specjalnie długi ale to co miałam do przekazania przekazałam .A teraz zostawiam Was z moimi zimowymi zdjęciami.













Do następnego posta. Julia



60 komentarzy:

  1. Znalazłam Cię na facebook'u. Prosiłaś o opinię i czy komuś przeszkadza Twój blog. Pozytywne zaskoczenie ;.)ŚWspaniale go prowadzisz, masz świetne jakościowo zdjęcia, co najważniejsze - mądrze piszesz! Zgadzam się z Tobą w 1000%! Dlaczego każdy robi nowe postanowienia "od nowego roku"? Tak jak napisałaś, wystarczy zwykły dzień, a i tak nie będzie za późno :). Życzę powodzenia i wytrwałości w blogowaniu, pozdrawiam :*

    http://z-pasja-do-fotografii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za opinię 😉

      Usuń
    2. Pytałaś u mnie czy obserwujemy, ja już, czekam na uczciwy rewanż! :)

      http://z-pasja-do-fotografii.blogspot.com/

      Usuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia.
    Zapraszam do mnie -->http://wchmurach12.blogspot.com/
    Może wspólna obserwacja?
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne ja już twojego obserwuję liczę na rewanż :P

      Usuń
  3. fajny wpis :) Obserwuje :):*

    OdpowiedzUsuń
  4. masz super układ bloga *-*
    Super zdjęcia i ciekawie piszesz obserwuje!
    http://allegiant997.blogspot.com/2016/01/moj-pierwszy-raz.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz piękny kolor włosów :O Jeszcze jak mi powiesz, że to naturalny to będzie bosko! :D
    Obserwuje Kochana i liczę na rewanż :D !!!!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. włosy na szczęście naturalne i ja również obserwuję :)

      Usuń
  6. Super sesja , Obserwuję i dziękuję za odwiedzenie mojego bloga :) Czekam na kolejny wpis , zapraszam do uważnego śledzenia mojego bloga niedługo będzie kolejny konkurs :) yourfallsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję no pewno często będę zaglądać :P

      Usuń
  7. świetny post! Zdjęcia mega, a modelka na nich jeszcze lepsza hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nie posiadam nowych postanowień bo chce kontynuować te zaczęte w 2015 ;)
    Mam jedynie plany jakie chce zrealizować w 2016 np. wyjazd tam , kupno czegoś ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę aby wszystkie postanowienia się wypełniły :) Śliczne zdjęcia ^^
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Boże co za cudowne włosy!
    Życzę wytrwałości w postanowieniach
    Obserwuje i przesyłam Buziaki
    Aspolecznee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja co roku wyznaczam sobie cele typu pojechać gdzieś, zrobić coś. Powodzenia w wytrwałości w postanowieniach. Cuuudowne włosy :)
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  12. ja nie lubię postanowień, ponieważ nigdy nie uda mi się dotrwać do końca :(

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. klimatyczne zdjęcia:)
    obserwuję, zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowne zdjęcia kochana :) super blog, pozdrawiam!

    http://lovely-july-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również pozdrawiam i na pewno zajrzę na bloga :)

      Usuń
  15. Śliczne zdjęcia!
    Zazdroszczę takiej scenerii :))
    http://tuniemanicciekawego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny szal! <3

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeśli mamy jakieś cele to dążmy do nich już od dziś, nie przekładajmy tego na Nowy Rok, nie czekajmy na tą konkretną datę. :) Dziękujemy za obserwację, my również obserwujemy Twojego bloga. /K
    fashion-by-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne zdjęcia :) super szal

    Zapraszam na nowy post! :)
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja już od dawna nie robię postanowień noworocznych. Moim zdaniem jak chce się coś zmienić to można to zrobić w każdy dzień. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie wyglądasz ^^
    obserwujemy?:D
    poklikasz w linki u mnie ?:D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. zdecydowanie, nie potrzebny jest początek nowego roku by wziąć się do działania. każdy dzień daje nam szanse na stanie się lepszym, silniejszym :)
    bardzo mądrze napisane :)i śliczne zdjęcia :))
    +obserwuję i zapraszam do mnie, może też Ci się spodoba i zostaniesz na dłużej? :)
    pozdrawiam i zapraszam :)

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. ja mam kilka postanowień- oby się udało! świetne zdjęcia;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  23. Mamy koniec stycznia, a ja wytrwale siedzę w postanowieniach!


    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako; Alek Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gratuluję wytrwałości i ja również obserwuje :)

      Usuń
  24. Wow! Great pictures and lovely outfits ^^

    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back!

    Love xx
    Official Seol ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne zdjęcia!

    Poklikasz w linki w najnowszym poście?
    Napisz w komentarzu jeśli klikniesz, gdyż wylosuję kilka osób i podam linki do ich blogów w następnym poście.
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  26. super zdjęcia !
    rokiand.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne zdjęcia, masz bardzo ładny kolor włosów!
    Dodałam do obserwowanych ;*
    onlymomcanjudge.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Dokładnie. Ja właśnie uważam, że nowy rok to zwykły dzień tylko cyferka się zmienia a do robienia postanowień nie powinno się czekać tylko od razu działac :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za komentarz a bloga na pewno odwiedzę :)

      Usuń