sobota, 9 kwietnia 2016

Outfit na egzaminy

Hejka kochani dołek mi przeszedł i doszłam do wniosku co ma być to będzie. Test gimnazjalny za tydzień więc przygotowałam dwa  zestawy w których pójdę  na egzaminy ,trzeciego jeszcze nie mam.

ZESTAW: 1
Biała koronkowa bluzka wykończona skórzaną lamówką ,skórzana spódniczka i torebka .




















 ZESTAW 2
Skórzana kurtka,czarno biała spódnica i zwykła czarna bluzka .



Na każdym zdjęciu mam te same buty bo jeszcze żadnych nie kupiłam .
Jeśli  spodobał się tobie mój blog  zaobserwuj ,a odwdzięczę się tym samym.


19 komentarzy:

  1. Obydwa zestawy sa w moim guście, świetne !


    Kochana mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/04/wiosenne-nowosci-z-romwe-i-shein.html
    Bardzo mi zależy, dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Drugi zestaw według mnie lepszy i bardziej adekwatny na egzaminy. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna kurtka w drugim zestawie ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  4. stylizacje super, wykorzystam pomysly na mature!
    PS: masz przepiękne włosyy!!!!!!!! <3 <3

    emmadeline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. CUDOWNY pieseł!
    Ja lubie ubierać sie elegancko a zarazem seksownie na takie ważne wydarzenia bo dodaje mi to otuchy i pewności siebie :D

    http://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poklikasz mi ? :
      http://allegiant997.blogspot.com/2016/04/wishlist-banggood.html

      Usuń
  6. Przepiękny piesek :) Powodzenia na testach gimnazjalnych!
    fashion-by-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten drugi zestaw bardzo ładny. Ale super pies!
    Kisiel truskawkowy

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne stylizacja! ♥ Powodzenia na testach. :)
    Pozdrawiam :*
    Nowy post na crazy-tusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja pamiętam, że dla mnie w sprawie ubioru na egzamin najważniejsza była wygoda, bo wtedy od razu jest się łatwiej skupić. Takie zestawy są świetne, ale ja o wiele lepiej się czułam w spodniach :3 mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie, a pies jest cudowny <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oba zestawy są świetne! Już teraz życzę powodzenia na egzaminach :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy bym nie powiedziała że masz 16 lat :)
    Wyglądasz bardzo ładnie a Twoje ubrania jak najbardziej są w moim stylu :) Piesek też ekstra. Zaobserwowałam i zapraszam do siebie candymona

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne stylizacje :)

    Poklikasz w linki na dole? Odwdzięczam się :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/04/q.html

    Obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń