poniedziałek, 2 listopada 2015

Recenzja: Tangle Teezera

Hejka witam was w pierwszym poście na temat recenzji.
Będę tutaj wstawiała recenzje wszelakich produktów,więc zaczynajmy.!!

Kilka tygodni temu stałam się posiadaczką tej o to sławnej szczotki Tangle Teezer.
Długo się zastanawiałam czy ją kupić bo nie była zbyt tania i wcześniej nigdy jej nie używałam więc nie wiedziałam czy jest faktycznie taka super.

Ostatnio przeglądałam katalog  AVON i zobaczyłam że była w przecenie no to się skusiłam i ją sobie zamówiłam .Kiedy przyszła moja paczka byłam bardzo ciekawa czy będzie faktycznie taka super , na pierwszy rzut oka przypominała zwykłą szczotkę tylko z nietypowym kształtem.
Kiedy pierwszy raz przeczesałam włosy to było takie przyjemne i włosy stały się po niej takie jedwabiście gładkie że od razu się w niej zakochałam.

Bardzo przyjemnie leży w dłoni i jest przy tym bardzo lekka.Super rozczesuje włosy zarówno jak i do razu po umyciu jak i poplątane np. przez wiatr. W ogóle nie wyrywa włosów i ich nie szarpie co jest wielkim plusem. :p Ma też bardzo przyjemne ząbki które podczas czesanie masują nam skórę głowy i jednocześnie nadają naszym włosom blask i jedwabistą gładkość .

Polecam wszystkim osobom które mają problem z łamliwymi lub plączącymi się włosami i  jest również idealna do masażu skóry głowy .


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz