niedziela, 15 listopada 2015

Jak przetrwać jesień ?

Hejka dzisiaj piszę do was post o tym 'Jak przetrwać jesień' . Ja lubię ciepłą słoneczną  i kolorową polską jesień ,a początek listopada zapowiadał się naprawdę ładnie  .Niestety zmieniło się to jak nadszedł listopad i od razu pogoda ze słonecznej zmieniła się w deszczową i bardzo wietrzną . A kiedy robi się taka pogoda od razu ogarnia nas melancholia  , mamy ochotę zostać w  łóżkach , zakopać się pod cieplutkim kocem lub z kubkiem gorącej herbaty lub czekolady w ręce.
W tym poście pokażę wam jak ja radzę sobie z tą porą roku i co 
robię żeby poprawić sobie humor.
                  
*Pierwszym takim niezbędnikiem jest ciepły i sweterek,
 w który możesz się wtulić dla ogrzania. 
 
*Drugą taka rzeczą bez której nie mogę się obejść w zimne deszczowe
 wieczory są skarpeto-papcie .Są naprawdę fantastyczne jak dla mnie ,bo nie znoszę zwykłych papci a one są takie mięciutkie i milusie.
*Następną rzeczą która mi poprawia humor jest ciepła
 herbata/kawa/ lub czekolada , a najbardziej lubię jak wracam z zimnego dworu i ogrzewam się  wypijając ciepły napój.

Ale nie była bym sobą gdybym zapomniała również o dobrej książce lub filmie ,a wtedy
 najbardziej lubię jakieś romanse lub dramaty.
               
No ale kto by nie chciał  w tak zimny dzień ,jak te które się teraz częściej zdarzają zakopać się w ciepłym kocu lub pod ciepłą kołderką. :3

 Kocham też jak w moim domu czuć piękny zapach świeczek 
zapachowych które robią niesamowity klimat i od raz umilają wieczór.





I jeszcze na koniec na odmarznięte kończyna  polecam gorącą kąpiel również przy zapachu
 świec.  To były moje sposoby na radzenie sobie z deszczową jesienią ,mam nadzieję że post si wam spodobał. :3




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz