poniedziałek, 25 stycznia 2016

Moje lakiery

Hejka,
 w dzisiejszym poście pokażę wam moje lakiery i trochę
o nich poopowiadam.
 Na pierwszym zdjęciu widać lakiery z serii ,Nailwear pro+" z Avon są to lakiery o cudownych wyrazistych kolorach utrzymujących się nawet do 7 dni dosyć dobrze kryją  koszt to około 12 zł

Następne lakiery również są z Avonu i jest to "Mosaic effects" kolor złoty cudnie nadaję połysku i sprawia że zwykły manicure staje się nie banalny.
 "Speed Dry 30sek" lakier szybko schnący  więc polecam każdemu jeśli nie lubisz czekać aż lakier zaschnie.
Następny lakier jest z serii :Gel finish" jest bardzo fajny i utrzymuje się bardzo długo i mam wrażenie że nawilża moją płytkę paznokcia.
Ostatni to Metalic bardzo ładny kolor trochę mi wysusza płytkę paznokcia dlatego zawsze daję 2 warstwy odżywki przed nałożeniem lakieru.



 Teraz moja cała kolekcja z Golden Rose są to dwa lakiery "Magnetyczne" jeden fioletowy drugi srebrny i muszę przyznać że wyglądają bardzo ładnie ale potem bardzo ciężko się zmywają.
I jeden lakier "Matte" w kolorze miętowym który naprawdę świetnie wygląda .

Następny zestaw to odżywki gdyż mam wielkie problemy z rozdwajającymi się płytkami paznokcia
Pierwsza do lewej jest za Avonu :Nail experts
Druga Miss-sporty 5 in 1
Trzecia Eveline SOS z tej jestem najbardziej zadowolona.
Czwarta Coral prosilk



Ostatnie to pojedyncze lakiery z różnych firm takich jak :
Bourjois"So Laque"
  ???        'Nailpolish"
Loreal "Resist & Shine
Inglot "Nail Enamel "
Wibo "French Manicure
Bell "Glam Wear"
???   "Salon Manicure"
Essence " Studio nails"
Collistar "Smalto Gloss"

Tak więc to są moje lakiery mam ich około 30 nie pokazałam wszystkich ,bo niektóre wzięła moja mama.



Do zobaczenia w kolejnym poście
 Julia




Za każdą obserwację odwdzięczę  się tym samym tylko napisz w komentarzu :)

51 komentarzy:

  1. Ten miętowy z Goldena jest uroczy <3
    Zapraszam do nas :)
    fashion--twins.blogspot.com
    Może wspólna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! Masz naprawdę sporą kolejce :D Zazdroszczę. OBSERWUJĘ
    ouurselves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę posiadasz sporo lakierów *.* W oczy od razu rzucił mi się kolorek niebieski z pierwszego zdjęcia ^^ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ładna kolekcja :)

    Kochana mam prośbę... czy mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/01/lista-zyczen-czyli-wpado-mi-w-oko-z.html
    Z góry ślicznie dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile ty masz lakierów. :) Ja posiadam tylko kilka, a zazwyczaj nie chce mi się malować paznokci xd

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne lakiery
    Fajnie byłoby gdybys dodała update ze zdjęciami jak prezentują sie na twoich pazurkach :)
    Buziaki
    Aspolecznee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne kolory lakiery, szczególnie podobają mi się te z 2 zdjęcia!
    Pozdrawiam, Zapraszam do mnie! Zajrzysz a jak się spodoba zaobserwujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Duża kolekcja, pewnie gdyby mama nie powstrzymywała mnie przed zakupem miałabym podobną ilość :)
    Obserwuję.
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze co kupie lakier z Avon to jest leisty i jakiś nie taki :( Ale z Gr kocham :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja trzymam wszystkie w lodowce i moze dla tego nie ciagna sie ;)

      Usuń
  10. Bardzo spora kolekcja ^^
    Ładne kolorki ^^
    Może wspólna obserwacja ? Jeśli tak zaobserwuj i zawiadom na blogu :) Anishia15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo Kurcze ale kolekcja :D co z niemi robisz żeby lakiery się nie psuły? :)
    http://allegiant997.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wszystkie trzymam w lodowce i nie ktore maja juz ponad rok :3

      Usuń
  12. Całkiem spora kolekcja, ja mam tylko parę lakierów i to na spółkę z siostrą :) Gel finish są super!

    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :) -> Mój blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Niezła kolekcja. Niektóre chętnie zobaczyłabym na pazurkach bo podobają mi się kolorki :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa kolekcja, ładne odcienie :). Niedawno robiłam podobny post, więc jak chcesz zobaczyć moją kolekcję to zapraszam. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne odcienie! <3 Ja najbardziej lubię niebieskie lakiery. :)
    Obserwuję
    CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam Metaliczne Kolory na Paznokciach :)
    http://kasiastachowska.blogspot.com/2016/01/jak-za-dawnych-lat.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Bogata ta Twoja kolekcja!! Zazdroszczę :) a lakiery a avonu uwielbiam chociaż miałam tylko 2 :(
    obserwuję, i liczę na rewanż :* buźka. emmadeline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. muszę przyznać, że masz bardzo fajną i dużą kolekcję :D
    z eveline mam odżywkę, moja ulubiona ♥
    zapraszam do mnie :)

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak na lakieromaniaczkę przystało, skradłabym Ci wszystkie ! piękne są takie wyraźne i zdecydowane- uwielbiam takie kolory <3
    moja kolekcja też jest duża, jednak dwa dni temu zdecydowalam się w koncu zrobić hybrydy, więc teraz trochę szkoda mi tych moich lakierow, bo pewnie zaschną nieuzywane :(

    pozdrawiam :)
    daria

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo duża kolacja! Piękne lakiery :)
    Może wspólna obserwacja, daj znać u mnie na blogu :)

    http://sweets-princess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz całkiem sporą kolekcję lakierów. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. No no no widzę pokaźna kolekcja też taką mam i przestawiłam się na hybrydy i teraz mi zalegają :(
    Obserwuję ;)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  23. Spora kolekcja, super kolorki!:)
    Super blog!:))

    OdpowiedzUsuń
  24. miałam kiedyś lakier z avon i musze szczerze przyznac, że był dobry

    obserwuje i zapraszam http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne lakiery :)
    Mam w domu pełno lakierów z avonu i widzę, że mamy niektóre te same :)
    Obserwuję i pozdrawiam


    Cornellia-Blog→Nowy post

    OdpowiedzUsuń
  26. Spora ta kolekcja! ♥ Obserwuję.
    Pozdrawiam ciepło i zapraszam .
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  27. Tę trzecią odżywkę również mam i także jestem z niej bardzo zadowolona. :) Świetne lakiery, oj, masz ich trochę! również obserwuję.
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten miętowy lakier z Golden Rose przepiękny *.*
    Świetne lakiery :D

    Obserwuje i liczę na rewanż :))
    http://kari-blogg-kari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam lakiery z drobinkami złota. :)
    Obserwujemy? :*
    http://evelinololove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Hej, u mnie na blogu w najnowszym poście też trochę o lakierach.
    obserwujemy ?

    zapraszam
    http://juliettapastoors.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. super lakiery :) tylko namoich paznokciach sie scieraja szybko z lakeiry avonu :<

    wspólna obserwacja? :) ja już obserwuję i liczę na rewanżyk :) pozdrawiam :* :):)

    http://pazzz21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Lubię lakiery z avonu, jednak proponuje Ci wypróbowanie lakierów hybrydowych z Semilaca to dopiero odjazd - trwałość nie do zdarcia.

    www.vidamaravillosaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń